ביטולי הזמנות במידה ותרצו לבטל הזמנת אונליין לאחר שכבר בוצעה, אנא צרו איתנו קשר מוקדם ככל האפשר, דרך צור קשר באתר או פנייה בכתב לאיימל support@xtrike-me.co.il – אנו ניצור איתכם קשר בהקדם.
אנו באקסטריק מי פועלים לפי החוק ומעוניינים שתהיו כמה שיותר מרוצים. לכן ניתן לבטל רכישת מוצר בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן. דמי הביטול הקבועים בחוק זה הינם בשיעור שאינו עולה על 5% ממחיר המוצר או בסך של 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם. בנוסף לדמי הביטול, כולל דמי עלות המשלוח ללקוח. הלקוח יהיה אחראי להחזיר את המוצר אל משרדנו או יישא בהוצאות השילוח עבור החזרת המוצר.
לעיתים, הזמנות או חלקי הזמנות מבוטלים על ידי המערכת מסיבות שונות:
- חוסר זמינות פריט/ים.
- תקבלה בעיבוד מידע תשלום
- לא ניתן לשלוח לכתובת שסופקה
- בוצעה הזמנה כפולה
- בוטל עקב בקשת הלקוח
מדיניות החזרת הפריט:
ניתן להחזיר כל מוצר בתוך 14 יום ולקבל את הכסף ששולם עבורו בחזרה ללא כל צורך בהסבר.
ההחזר כפוף לתנאים הבאים:
המוצר יוחזר בתוך 14 יום מיום קבלתו.
כאשר אריזתו לא נפתחה ולא נעשה כל שימוש במוצר.
דמי המשלוח לא יוחזרו.
יש לשלוח את המוצר בצרוף הקבלה על הרכישה (אם וכאשר הקבלה התקבלה אונליין לא תצורף הקבלה), שם לקוח ומספר הזמנה .
נא לשלוח הודעה בצור קשר על מנת לתאם את הכתובת להחזרת המוצר.
כיצד מתבצע החזר כספי ?
ההחזר הכספי מתבצע ישירות בזיכוי לחברת האשראי. ניתן לעקוב אחר הזיכוי בדף פירוט חברות האשראי.
החזרת מוצר שנעשה בו שימוש:
אנו לא מתחייבים לזכות מוצרים שחוזרים אלינו במצב משומש ו/או פגום.
עם זאת, חשוב לנו שתהיו מרוצים מהמוצרים שלנו, לכן צרו עמנו קשר ואולי נוכל לזכות אתכם על חלק מהסכום או באמצעות זיכוי כלשהו לקניה עתידית באתר.